5 Kasım 2014 Çarşamba

Shortfin Shark Black Sport Relogio








                                       ALMAK İÇİN TIKLAYIN



Aliexpresscilerin meshur markasi shark in en yeni modeli.Ben ozellikle bu modeli sectim cunku hem spor hemde klasik kiyafetlerime uyar diye dusundum.Kordonu deri azcik sert ama yumusayacagini umuyorum.Saat garantili gelen kutunun icinden garanti karti cikiyor.İc aksamlari hepsi calisiyor.Cok elit bir durusu var saatin.İcindeki petekli yapi butun albenisini olusturuyor.Saat pille calisiyor kurmali falan degil.Cok fazla bir agirligi yok bilegi rahatsiz etmiyor.Su gecirmiyor.Verdiginiz paradan fazla fazla bir gosterisi oldugu kesin ki alirsaniz bana kesinlikle hak vereceksiniz.Aynisinin bir alt versiyonunun kirmizisinida alicam onu da paylasicam insallah.Kimileri icin replica saatler hos geliyor fakat bana 20 bin liralik saati koluma takip gezmek mantikli gelmiyorki cevrem bunu biraz zor kabullenir.Bu yuzdende ne kadar kaliteli olursa olsun sizin o saati takamayacaginiz asikar bu yuzdende replica saat pek bir anlam ifade etmiyor BENİM İCİN.İsteyen arkadaslar icin replica saat alirsamda onlarida paylasicam ilgenenler icin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder